From person to person...

... skilled, creative, direct

Working in a professional kitchen presents particular challenges. We know, because many of us are professional chefs ourselves.

We know what’s needed, and have an absolute passion for direct contact with our customers.

Product Worlds

we don’t have everything, but we do have exactly what you need

It’s the taste that matters. That’s why we make no compromises, and focus on the market niche of the components that give the product its taste.

Many customers say that they notice this focus on what is essential in our products. We’re very glad to hear it.

Kochfieber & Aufgetischt - Inspirationen für Kochprofis

Ausgabe Frühling / Sommer 2020

 

Gemeinsam zur Lieblingsmarke

Unser Markenrelaunch zeigt Früchte. So sehen Sie nicht nur erstmals unser neues Hügli Produkt-Logo auf dem Titel dieses Magazins, auch das bisherige Kundenmagazin „Aufgetischt“ von Vogeley ist integriert. An dieser Stelle ein herzliches Willkommen an alle Kunden und Mitarbeiter dieser Traditionsmarke für Dessertspezialitäten.

In unserer aktuellen Ausgabe möchten wir Ihnen von den Änderungen berichten, die im Zuge des Markenrelaunches anstehen. Eine neue Organisation, ein neuer Markenauftritt und eine neue Sortimentsstruktur.

Bei so vielen Änderungen scheint es angebracht, auch Bewährtem den nötigen Raum zu geben. Denn wie bisher steht bei all unseren Bemühungen vor allem eines im Fokus: Die Bedürfnisse unserer Kunden. Daher finden Sie in dieser besonderen Ausgabe auch gleich vier Kundenportraits, drei davon international rund um unsere Heimat am Bodensee und eines über einen der erfolgreichsten Landgasthöfe im Norden Deutschlands. Wir freuen uns auf eine erfolgreiche gemeinsame Zukunft.

Ihr Kochfieber-Team

Hier kommen Sie zum kompletten Kochfieber-Magazin Frühling/Sommer 2020. Bitte anklicken!

Customer Worlds

THE RIGHT PRODUCT FOR EVERYONE INSTEAD OF THE SAME FOR ALL

Our customers in professional kitchens face very different challenges every day, whether they work in a kindergarten, a top-class restaurant or an old people’s home.

The concepts offered by Hügli, which are geared specifically to each target group, are just as varied as these challenges. Products, advice and practical support, from practitioners for practitioners.

Service worlds

THE “SERVICE” IN FOOD SERVICE IS PART OF THE PACKAGE

Naturally, the core of our offer are good products. But we’re not satisfied with just that. We offer you important tips that can make your offer just a bit better, more interesting or more efficient.

That’s good for both sides. For you, because you enjoy even more success, and for us because you’ll soon want to purchase new Hügli products.

Product Catalogue

Search and find…
...simple and clear

Delicious products for all applications and all areas of the takeaway market.

to all products

Hügli online

always open

We are here for you - 24 hours a day, 7 days a
week and 365 days a year. From now on you
have the option to send us your orders anytime,anywhere.

Discover our Web-Shop now.

Dates &
Trade Fairs

You’ll find us at the following trade fairs

Your contact partner

FOOD SERVICE DEUTSCHLAND

Hügli Food Service
Phone +43 5574 694-0
E-Mail kundendienst.at@huegli.com

Hügli Nährmittel Erzeugung GmbH
Schäfferhofstrasse 14 / 6971 Hard
Austria